FOTO-FOTO MILIK ZAMZARIENA

By: Che Sakura

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]
Thursday, 21-Feb-2008 16:11 Email | Share | | Bookmark
My 1st entry about Nazifa...

Umur 3 hari..
Kecik2 dah pandai gulung lidah..
the love of my life..
View all 12 photos...
Ni merupakan the very 1st entry tentang Nazifa..
My daughter was born on 5th November 2007,at Hosp.Putrajaya,weighted about 3.16kg.


Tuesday, 19-Feb-2008 03:11 Email | Share | | Bookmark
Gubahan Chocolate













Monday, 10-Dec-2007 05:41 Email | Share | | Bookmark
Leman & Karmabee

 
 
 


Friday, 19-Oct-2007 01:53 Email | Share | | Bookmark
Raya di kampung...

ketupat yg berjaya dihasilkan oleh...ntah tak tau sapa.
sifu ketupat tiap tawun..abah.
ni bukan rambutan,tapi mainan anak sedara aku,alia.
View all 22 photos...
Akhirnye,dapat jugak aku beraya kat kampung sendiri .
Tapi,raya kali ni aku balik agak lambat jgkla.Tghari Jumaat tu baru smpai rumah.Masa tu abah dah siap masak rendang daging.Muka mak pulak dah keletihan..serba salah pulak aku.
Aku risau jgk takde kuih tahun tu;walaupun aku jual biskut tahun ni..tapi stok sendiri pon takde.Jadi aku pon import la sebalang dua dari PKNS Bangi yg aku beli malam sebelum aku balik ke kampung.Sampai je kat kampung,rupe2nye dah bersusun biskut,kekacang beraneka warna.
Agak letih jgk le bila dah sampai ke kampung.Nasib baik keputusan kami utk pulang melalui jln biasa (tanpa tol) merupakan keputusan yg bijak.Jalan teramatla clear.Lori dan gergasi jalanan pun takde.Kereta pon ada la seketul dua.Syokkk je menyusur jalan yg lapang.
Raya kali ni abah bersemangat menghias diri dan rumah.Tangga rumah kami pon dah jadi mcm papan dam dan colorful!Gasakla,janji berubah kaler.
Tahun ni kami tak dapat berkonvoi beraya ke rumah sedara mara seperti tahun sebelumnya.Almaklumle,dah berkawen,kena la balik ke umah mak mertua pada raya ke2.Banyak rumah sedara yang tak sempat kami pergi..



Saturday, 22-Sep-2007 09:38 Email | Share | | Bookmark
Kampungku sudah berjaya..

 


[<<  <  [1]  2  3  4  5  6  7  8  9  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net